8/28/2011

Diamond Live


去睇呢場show,完全係勁突然。
26號晚成十一點先搵到人陪我博walk-in,仲要同M識左無耐,
所以心情其實好忐忑,萬一唔岩傾又冇得walk-in咁點呢?
感謝主,以上兩樣野都冇發生,同佢仲係一見如故個隻。
Show如常地棒,老實仲好玩過上次Now Loading
上次始終第一次睇show,仲要係咁ge陣容,點都有D緊張;
今次同M係排隊個陣已經乜冰都破曬,大家都好多野講。

Line up方面,雜錦show有樣好,就係會有驚喜,
岩曬我呢D雜食又中意試新野ge人。(當然唔係超級巨猩啦)
The Pinkberries係少見ge全女班,但woman-fronted band一直都唔係我杯茶啦。
GriN,結他手好靚仔,有幾首聽過碟幾正,女vocal始終我都係麻麻。
Senseless,呢隊就真係驚喜啦,vocal好陽光,同佢地個logo一樣樣架,笑死我!!
英年早逝,如果我去踢南華,等等我繽紛樂緊,都非常之正!!!羸過GBOB果然好野啊!

重頭戲梗係我至愛個三隊啦~
Supper Moment set場時全場合唱Supper Moment,已經即刻好high
估唔到第一次睇佢地就完成左我一大心願,竟然聽到P.S. I Love You
Dance In The Rain大合唱好正,懂得快樂第一段chorus完個句真係好震撼。
ToNick今場比Senseless outshine曬,最開心係set場時全場大合唱T.O.N.I.C.K.
但佢地又冇揀呢首黎唱喎,空歡喜一場。
Hangjai話夏天要玩咸濕歌,
但又唔玩實high到爆ge「禾不能忘gee你」喎,唔夠之前Senselesshigh
至於Kolor,佢地係連sound check都好好睇,同場加映Sammy清唱費城實驗,正到呢!
首首大合唱,同我最中意愚公D啦啦啦一向都冇得頂架啦,
唯一美中不足係冇唱新歌,立秋真係勁正架嘛。

今次我醒啦,完Show無走,留低等影相。
Kolor四子真係好型好Man,人又好Nice,簡直四個都係男神級!!!
Supper四缺一,達句「你個死仔包」真係冇得頂,笑死。
我完全係領略到咩叫「笑到合不攏嘴」,D笑意完全係掩唔住。
Show,睇黎似乎已經成為我生活不可或缺ge一部分。

沒有留言:

發佈留言