1/31/2013

愛之深,責之切。



琴晚Shaw千有Kolor睇。
成個月無睇Show的我自不然久旱逢甘露,點都會覺得好睇,
唔會好似上次Urban Webzine個場咁,企係個大amp前面訓著;

但係我諗諗下,咦唔對路喎,又係時差/天地會/圍城/了不起,
咁同我前年10月睇香港海洋音樂祭個rundown有咩分別,四中三喎,
新加GE天地會仲要係2012 1月GE歌,唱舊歌唔係唔好,耳熟能詳可以跟住唱,
但換而言之,即係佢地足足有一年空檔期。
喂,海洋音樂祭同日大佬們係九展再次心跳,
當時佢地出細Show都仲係成日點滴/Dance in the Rain/心跳,
雖然佢地次次都有D改動,有時唱返舊歌,但總體而家個rundown都變左九成。
講大佬們,我可能嚴重bias,咁睇ToNick,
比較蒲吧十周年個次,佢地都係幾乎全唱新歌,而唔係食老本;
就算係鐵記,一月出完忘不了,六月個陣都出左煙花散啦!

我係到打咁多野其實無乜用,一來無人睇,二來佢地出名耳仔硬。
不過,對第一場Show就係睇Kolor GE我而言,就有點唏噓,
岩岩好趕上佢地大熟大勇之期,Now Loading D片真係齋睇都已經血脈沸騰;
但舊年八月Concert,雖然我走左去做Helper,都感覺到成場Show水準每況愈下。
(咁當然一場Show好唔好睇取決好多因素,
台燈聲、場地、安排、Rundown、觀眾...並不全然關表演者事)

其實Law of 14 突破傳統宣傳框架GE作用已經達到,而家反而淪為為做而做,疲態畢現,
我頂,不如認真做返隻有連貫性GE 大碟好過啦!

沒有留言:

發佈留言