5/13/2013

Almost Famous


最近有人問我一個非常高深GE問題:搖滾(對我而言)係D咩?
而叫我介紹D相關書籍,同我覺得能夠代表搖滾GE歌比佢。

我第一個反應係:唔係化?!
呢條問題根本唔可以一時三刻答到佢,甚至係需要花一生去尋覓答案,
而憑我短短年資更加係答唔起啦。
雖然有呢個心係好,我好開心;
但我又不禁懷疑就咁讀,就咁(被動地)聽,係咪就真係夾得成呢?
一班人唔齊腳無經驗唔係問題,凡事總有第一次;
我都認同夾唔成一樣有好處,最緊要嘗試過(但佢無聽過ToNick)
我自己都經歷過,夾完兩個月廢柴如我都有進步,絕對係好事。
但話分開一個個post自己對練,等到有返咁上下水準先一齊夾,
咁樣究竟同唔夾野自己一個人練有咩分別???

真係純粹為玩,為興趣,就唔會自己諗咁多理念,
為「夾野」呢個行動加咁多意義理由落去啦。
得把口,空談理念訊息,又唔落手全世界夾一次,
可能本來我就唔係太渴望夾野,所以我唔明白呢種方式;
又可能係我作為觀眾/搞手,習慣用旁觀角度去睇,太過冷靜理性;
又可能係我已經無初初接觸個時咁熱血咁理想化,將夾野睇得太灰;
可能只不過係我衰,我真係對佢地將來唔樂觀。

不過呢個問題就令我諗起,究竟當初點解我會開始聽Band Sound。
雖然只係短短五年光景,但對我影響真係好深。

我記得係F.2 個年Singcon,有隊參賽者唱Simple Plan的Crazy,之後就大班人開始係咁聽;
同期The Click Five出碟加黎香港開Concert,又有班人開始係咁聽佢地,
同年OneRepublic出左隻(百聽不厭的)Dreaming Out Loud,
我就係咁覺得好奇就搵黎聽,
個年暑假,我記得我就係不斷播住Modern Minds & Pasttimes/Dreaming Out Loud兩隻碟過。
之後開始四圍搜括新野聽,
由Last.fm推介The Fray、Snow Patrol,到自己搵Boys Like Girls...

最後係高登見人係咁話Muse好聽,就開始接觸英倫野;
個期又好多人討論90s' Britpop,我就係咁識左四巨頭。
Oasis:瑯瑯上口,但我真係麻麻。
Blur:有興趣過Oasis,但未至於中意。
Pulp:至愛,接觸全因被Common People故事吸引,加上Jarvis Cocker精彩舞姿,殺曬。
Suede:至愛頭2隻碟,因為睇左篇引用左The Wild Ones的小說,加埋Brett Anderson,殺曬。
至於另一至愛Radiohead,我真係唔記得自己點解會識!!!

之後又四圍搵野聽,機緣下遇上最後晚餐,
但個時只係叫做記住左Supper Moment呢個名,無特別中意,反而迷上左RB;
到11年咜咤前意外聽到尋因果,眼前一亮,但又一直無再挖落去。
一路直至我因為好奇聽左鐵樹蘭全碟,對Local Indie好有興趣,
再的起心肝追返Kolor所有歌,再係youtube遇上P.S. I Love You,就真係從此踏上不歸路了。

之後GE事就講過好多次了,就此略過。
其實講左咁多,我最後都係想講...

究竟我點解會接觸Radiohead架?!

做得樂迷,就係對一隊Band好執著,熱情投入佢地音樂、態度同文化當中,唔止口頭,而係心理、生理同經濟上都為佢地付出,只有咁先至叫同配做一隊樂隊之真正樂迷。」– Almost Famous (2000)
得閒再寫。

沒有留言:

發佈留言